De workshops in de tweede ronde worden alleen gegeven bij voldoende belangstelling. Als dat niet het geval is wordt in de tweede ronde dezelfde workshop gegeven als in de eerste ronde.
Klik op de titel van de workshop voor meer informatie
- 1. Rinske Kabout en Christine Vis1e en 2e ronde:
Heb ik jou wel goed gezien? – over signalen van hoogbegaafdheid in VMBO en MBO - 2. Sara Frens (Driestar Educatief Gouda)1e en 2e ronde:
Executieve Functies - 3. Corlieske Harbers (Rehoboth dienstverlening)1e en 2e ronde:
Maak morgen het verschil voor je dubbel-bijzondere leerling - 4. Henriëtte Brokelman (Florion / Greijdanus)1e en 2e ronde:
Inclusief onderwijs en hoogbegaafdheid binnen het PO . - 5. Terena Spijker (Onderwijs2go)1e ronde:
De ontwikkeling van je hoogbegaafde leerling in een doorgaande lijn (po – vo – opleiding – werk) stimuleren voor een kansrijke (school)carrière
2e ronde:
Schoolbeleving, leren leren, mentale kracht, sociale ontwikkeling en lezen voor HB. - 6. Femke Hovinga (Scaliq) / Greijdanus1e ronde:
Signaleren en diagnosticeren (Femke Hovinga (Sqalic))
2e ronde:
In gesprek met HB leerlingen (Greijdanus) - 7. Rolinda Veldkamp (Doumee)1e ronde:
Een goede start op de basisschool!
2e ronde:
Hoe maak je een doorgaande leerlijn in verrijkingswerk, ook als er een plusklas in de school aanwezig is - 8. Johanneke Velzeboer / Gert van Tol (Emfusio)1e en 2e ronde:
Hoogbegaafdheid in relatie tot ouderbetrokkenheid - 9. Corine Brandsema (Gomarus College) / Annejet Maandag (Willem Lodewijk Gymnasium) (beide haptonoom)1e en 2e ronde:
Lichaamsbewustzijn in de HB-begeleiding: de balans tussen denken, voelen en doen