Klik op de titel van de workshop voor meer informatie
- 1. Karen Wolters (Rec5)1e en 2e ronde:
Echte HB-ers worden niet gezien door onderpresteren en hun ‘komaf’. (MBO) - 2. Sara Frens (Driestar Educatief Gouda)1e en 2e ronde:
Executieve Functies - 4. Henriëtte Brokelman1e en 2e ronde:
Inclusief onderwijs en hoogbegaafdheid binnen het PO . - 5. Terena Spijker (Onderwijs2go)1e ronde:
De ontwikkeling van je hoogbegaafde leerling in een doorgaande lijn (po – vo – opleiding – werk) stimuleren voor een kansrijke (school)carrière
2e ronde:
Schoolbeleving, leren leren, mentale kracht, sociale ontwikkeling en lezen voor HB. - 6. Dianne Sanding / Reinier Meijering (R1) en HB-team (R2) (Greijdanus)1e ronde:
Verrijking Programma VO
2e ronde:
Academische vaardigheden (1-6) - 7. Rolinda Veldkamp (Doumee)1e ronde:
De kracht van voorschools contact met ouders, een goede intake en een formulier
2e ronde:
Hoe maak je een doorgaande leerlijn in verrijkingswerk, ook als er een plusklas in de school aanwezig is - 8. Johanneke Velzeboer / Gert van Tol (Emfusio)1e ronde:
Hoogbegaafdheid in relatie tot ouderbetrokkenheid
2e ronde:
Hoe organiseer je jeugdwerk en catechese voor HB-kinderen ‘anders’? - 9. Corine Brandsema (Gomarus College) / Annejet Maandag (Willem Lodewijk Gymnasium) (beide haptonoom)1e en 2e ronde:
Lichaamsbewustzijn in de HB-begeleiding: de balans tussen denken, voelen en doen