Oude bekenden opzoeken, nieuwe bekenden maken, onder het genot van een broodje en koffie/thee
14:00-14:05 uur
Opening met Bijbellezing en gebed
14:10-15:00 uur
Lezing/inleiding: Karen Wolters (Rec5)
Sturen wij wel de juiste leerlingen naar de Plusklas?
15:00-15:20 uur
Koffie / thee/ fris met bekenden
15:25-16:25 uur
Workshopronde 1
Karen Wolters (Rec5) Doorgaande begeleiding: tegen misdiagnoses en foute signaleringen
Mirjam Floor (Driestar Educatief) Doorgaande begeleiding: het belang tijdige en adequate signalering
Rolinda Veldkamp (DouMee) Doorgaande begeleiding: de visie van de ouders
Willeke van der Stege (o.a. Florion) Doorgaande begeleiding: de rol van de IB-er en de Zorg Coördinator
Carine Mauritz Doorgaande begeleiding: de dubbel bijzonder begaafde leerling
Clarisa Polinder (Kleine Einstein) Doorgaande begeleiding: start bij een goede intake in groep 1
Minka Dumont Onderwerp volgt later
Hanneke Reitsma (Praktijk Extralent) Onderwerp volgt later
Samenwerking: niet voor intekenen! Dit doen we met z’n allen. Bert Ordelman (Rehoboth oz) Doorgaande begeleiding: een goed formulier, een goede overdracht (van PO1 naar VWO6)
16:25-16:40 uur
Koffie / thee / fris met nieuwe vrienden en met hapjes
16:45-17:50 uur
Workshopronde 2
17:50-18:15 uur
18:15-19:00 uur
19:00-19:10 uur
Borrelen
met hapjes
Maaltijd
Bijbel lezen en gebed (hele dag)
19:15-19:55 uur
Rond-de-tafel-gesprekken (2×20 of 1×45)
Martine Blonk: Hoogbegaafde leerlingen en de overgang van PO naar VO
19:55-20:10 uur
Afscheid nemen van nieuwe en oude vrienden
20:10-20:15 uur
Slotwoord
20:15-20:30 uur
Even (helpen met) opruimen
Heb je al gelezen over het project van de Ichthus leerlingen? Klik dan hier!
Klik hier om het programma te downloaden en uit te printen